SSO har gjort mig otroligt taggad

 
 
Åhhh en sån fröjd för ögat *-* Jag vet inte vart jag ska börja!
 
Okej, jag börjar med "kvalitén" eller vad vi ska kalla det. Det liknar absolut ingenting av vad vi sett tidigare. Titta på hästen, titta på trädet, titta på ja naturen! Det ser ut som att den här bilden kommer från ett spel med mycket bättre grafik, eller rent av en animerad film :o Alla bilder som SSO släppt har hittills varit så "cartoon-ish" eller vad man ska kalla det. Mer simpel grafik, inte så mycket detaljer och ja, jag tror ni förstår vad jag menar. Men det här... det är helt amazing! Jag kan stirra på bilden hur länge som helst och tro att det kommer från en film som jag bara längtar till att få se. Åh, tänk om SSO/SSL skulle bli en film (vet du inte vad SSL [Starshine Legacy] är? Läs lite mer om det i det HÄR inlägget!), jag skulle gå i taket av lycka!
 
Grejen är den, att jag har förut funderat över att ha filmsnuttar i spelet. I andra online-spel, som t ex Neverwinter så spelas ibland små filmsnuttar som visar vad som händer exempelvis i ett uppdrag. Vore inte det häftigt om SSO gjorde sådana filmsnuttar? Jag har funderat då och då på det här, men det skulle nog bli alldeles för mycket arbete för det stackars SSO-gänget. De är inte alls många som jobbar på det där kontoret i Stockholm om man ska jämföra företagen som gör Elder Scrolls Online eller World Of Warcraft.
I alla fall, OM det skulle komma filmsnuttar till spelet så tror jag nog de skulle se ut såhär! Men jag kan inte sluta förundras över att det ser verkligen ut som att bilden kommer från en animerad film *-*
 
Oki, över till motivet, vad ser vi på bilden? Trädet till höger slår jag vad om 100 kronor att det är det Uråldriga trädet som står på De Bortglömda Hedarna, som har fått löv! Stenarna som lyser måste vara de stenarna som finns där nu, fast de är lite mer fyrkantiga än de på bilden xD I bakgrunden syns vatten samt ett berg som jag tror är GÅD. Och till vänster har vi en häst, och jag slår vad om 500 spänn att det är vår käre Starshine som springer omkring i Gröndal <3

Över till något som man kanske inte tänker på på bilder, vad är det som har hänt? Nå, jag ser direkt en sak, Starshine har ett träns på sig, betyder det att Lisa sitter på hans rygg? Det måste betyda att hon har blivit räddad! Vilket skapar en till fråga i mitt huvud, är detta hela bilden, eller har SSO skurit bilden? 8) Glid inte iväg från ämnet nu Rännan! Okej, stenarna lyser, kan det betyda att någons kraft har blivit använd? Stenarna i Valedale ovanför Elisabeths hus lös ju när vi använde våra krafter! Och att det Uråldriga trädet plötsligt har fått löv, kan det ha att göra med Lisas helande krafter? Kan hon ha helat trädet av någon anledning och stenarna reagerar på så vis att de lyser?
 
Åhh har så många frågor haha! Eftersom SSO skrev "Tjuvkik" så hoppas jag att detta kommer komma nästa onsdag! Och att det självklart är huvudstoryuppdrag, för det måste det väl ändå vara x3 För när araberna skulle komma, så lade de ju upp en bild och skrev "Tjuvkik", nog kom de onsdagen därpå alltid ;)
 
Jag blir så fruktansvärt taggad när jag ser den här bilden, som jag sagt så många gånger förut, jag älskar huvudstoryn, jag älskar mystik och magi. Och den här bilden utsrålar båda två *-* Återigen, det ser fortfarande ut som om bilden kommer från en film HAHA

Jag har läst på Facebook att vissa tror att de visar hur SSO's grafik kommer se ut i framtiden och inte huvuduppdrag på bilden. Jag medger att DET vore riktigt häftigt det med! Eller att detta är en bild från en serie, ja idéerna är många där inne på Facebook xD Jag hoppas dock på huvuduppdrag ♥
 
Förväntningar: Jag hoppas verkligen det kommer på onsdag nästa vecka! Jag skulle gå i taket av lycka om uppragen (om det nu är uppdrag) varade i mer än 3 dagar och att man varje dag fick göra massor. Inte bara lämna en sak hos någon sen kommer klockan fram, som vi fått se förut xD Det som är så underbart är att jag har påsklov nästa vecka, så jag kommer kunna sitta hemma och gå in så fort spelservern öppnar! Tills onsdag kommer så kommer jag sitta och dregla över bilden, kan aldrig se mig mätt!
 
Sa jag att jag tycker att bilden ser ut att komma från en film? ;)
 
#1 - Melissa Silverforce

Jag tror du glömde säga att det ser ut att komma från en film! HAHAHAHA <3

Meeeeeen åååh. Kan. Inte. Vänta. ÄNTLIGEN!! Jag hade verkligen börjat tröttna så detta var precis vad jag (och säkert resten av alla i samma situation som mig och dig) behövde!! *-*

Svar: HAHA <3 Jaa precis!! *-*
Rännan

#2 - Celine Mouserock

HAHAHAH vad kul det blir om det är något jättetråkigt som kommer xD
Jaadu, många spekulationer blir det... Hoppas själv att jag kan ta del av det om det blir gratis sr under påsken, annars blir jag riktigt sur på teamet... Är ju inte sr nämligen :/
Funderar på molnen i bakgrunden, ser inte dom lite onda ut? Det kanske är Grå Porten som öppnas, och ut släpps även Lisa som blivit tillfångatagen av de onda andarna där, eller instängd av Dark Core ledaren som jag inte minns namnet på?
Och dude, glöm inte att du är skyldig mig 600 spänn om du förlorar vadet *-* xD
Kram <3

Svar: HAHA ska komma ihåg dem 600 kronorna isf ;)
Rännan

#3 - Lus

Jag vet inte varför men det första jag tänkte på när jag såg bilden var jorvik city... Man kan spekulera mycket i det här, men dina tankar låter rimliga (och spännande :D) så får hoppas! Tycker bilden ser så mystisk ut och jag vill bara veta meeer! Första gången någonsin som jag faktiskt är sugen på fler uppdrag 8D <3

Svar: Haha wiee :D <3
Rännan

#4 - Keso ( Kajsa Flowerbear regerar )

DEt är påsk näsa v så påsk uppdrag blir det ju!

Svar: Ja, det kan det också vara :3
Rännan

#5 - Keso ( Kajsa Flowerbear regerar )

påsk näsa xdddd