Nämen...

Jag finner mig själv komma tillbaka hit lite då och då. Kan det vara bloggsuget som sakta men säkert kommer tillbaka?
*lägg in dramatisk flämtning här*
 
Nämen på riktigt, på senaste tiden har teorier och funderingar krings SSO rent allmänt börjat snurra och skapa kaos i mitt huvud. Skulle ju vara härligt att "dumpa" av mig dem någonstans...
 
Jag testade att skapa en engelsk blogg på weebly faktiskt för att mina internationella fans (känns så konstigt att använda det ordet haha) skulle kunna hänga med i mina tankar, men tyvärr försvann den bloggen i glömska rätt fort. Och jag återvänder hit.
 
Jag tror det beror på att jag har så mycket historia på den här bloggen. Den skapades den 11 juli 2013, det är hela 3 år sen trots allt. På ett sätt är det nostalgiskt att komma in hit samt en slags zon jag känner mig hemmastadd och trygg i.
 
Jag kan inte lova något, men jag kanske smått börjar komma tillbaka till bloggvärlden! Men först behöver jag göra en makeover på bloggen isåfall, spelar som sagt inte ArcheAge längre och om jag ska börja om på nytt bör jag ha ett nytt tema också ;)
 
(Så om bloggen ser lite smått kaotisk ut under den kommande tiden kan det bero på att jag gör lite ändringar!)
#1 - Berta Dragonpoulos

Det hade vart såååå kul ifall du kom tillbaka! Jag hade verkligen läst bloggen heeeela tiden isåfall!

#2 - Elvira Pandawood

Hej!

Det hade i alla fall varit jätte kul om du började blogga igen! :D

#3 - Miranda zebrachild

Hejehj! :D jag skulle jättegärna vilja att du fortsätter skriva, älskar också dina teorier! :D skulle vilja läsa mer av de! Vill också gärna höra dina tankar om nya uppdrag osv :D

#4 - Eva Bunnyland

Visste inte att du hade en blogg haha ;) Men det vore kul om du kom tillbaka ändå ;) Trots att det här sadly var ett år sedan...

#5 - Eva Bunnyland

Visste inte att du hade en blogg haha ;) Men det vore kul om du kom tillbaka ändå ;) Trots att det här sadly var ett år sedan...