Min favorit just nu <3

 
 
 
Gud så snygg han ÄR, och låten är epic *-* Vi måste skicka honom till ESC! <3
Bäst av allt är att jag ska se honom live :DD
 
Det är så att jag och bästa Melissa Silverforce har köpt biljetter till finalen av Melodifestivalen som kommer vara i  Friends Arena i Stockholm :D Tillsammans ska vi titta på finalen live! Jag är så himla taggad så det finns inte!! Nästa vecka gäller det *-*
 
#1 - Jen

Låten, han och musikvideon alltså *-*
Vill också se han live D:

Svar: c8 <3
Rännan

#2 - Kailey Yellowborn

Hihi ska också kolla på finalen i Stockholm :D och håller med dig, han måste vinna! :)

Svar: Roligt :D Ja det måste han!
Rännan

#3 - Nadia Skybridge

Jag bokstavligen DOG när jag hörde låten första gången haha x)

#4 - Jamie Sharkdotter

Håller inte med dig Rännan, allt låter likadant xc

#5 - Sofia Sleepywood

Asså det är den värsta jag hört!!