Vad händer med mänskligheten

 
 
 
Visserligen tror jag detta är på skoj, men jag tror det finns en väldigt stor beundran av Kim om man ens kommer med tanken på att skoja om något sånt. Blir ju nästan rädd om alla Kims fans är såhär... stackars honom ;___;
 
EDIT: Verkar som att han var aware om detta, så det var inte lika illa som jag trodde.. :)
 
#1 - Sam

Kim var där, han tyckte det var kul :P

Svar: Må så vara, det ändrar dock inte min åsikt.
Rännan

#2 - Sam

Censurera lite bättre nästa gång :)...

Svar: Thanks for your tip (:
Rännan

#3 - Liz

Ja, precis. Han tyckte vi var härliga ju, så skriv inget du inte vet ngt om lilla du!

Svar: Uhm... jag skriver väl om vad jag vill? Och om jag inte råkar veta om en sak till 100% så får man gärna berätta hur det var egentligen. Inte behöva låta så noffsig.
Rännan

#4 - Lilly

kram Rännan ❤️

#5 - Elvis

Jag va med då :/ Kim var ju där och tyckte vi var jätte roliga C: dessutom var det här för längesedan :O