Sneak Peak

 
”Ja juste!” När minnet återvände till den gamla ponnyn blev hon med ens klarvaken och hennes bruna ögon riktades mot mig. ”Jag har fortfarande frågor.”
    Jag la bak öronen och frustade tyst. ”Jag vet…” Som om jag försökte fly ifrån hennes frågor som skulle komma gick jag ut ifrån vårt sovställe. Luna följde efter.
    ”Är vi nära Valedale?” frågade hon.
    ”Jag tror det”, sa jag. ”Visserligen har jag inte ridit här med Renee men jag vet att vi är på rätt spår.”
    ”Då behöver vi inte stressa.” Jag såg i ögonvrån hur Luna såg intensivt på mig.
    Jag stönade. ”Vi rymde ifrån Firgrove för att jag skulle slippa svara på frågor.”
    Luna skrattade. ”Jag kommer hänga efter dig som din egen skugga tills du berättar.”
    En till frustning undan slapp ifrån mig och jag började skritta i riktning mot Valedale. ”Jag kommer inte undan antar jag. Vad vill du veta?”
    Luna väntade inte med sin första fråga. ”Du flög igår, eller hur? Här är min enkla fråga, hur gick det till?”
    Jag suckade innan jag började berätta.
 
 
Denna fredag... ;)
 
#1 - Tuva Sunlake

SÅ DU SKA FIXA ETT NYTT AVSNITT AV EOE?!?! JAA!! ÄNTLIGEN!! Undrade nyss om det inte vore dags! xD

#2 - Lilly

Åh, har längtat efter fortsättningen 👍

#3 - Kajsa

JAAAAAAAAAAAAAA *.*<3