SC blir SP

 
Idag fick jag vara med om något som jag inte upplevt förut i SSO. Klubben jag är med i bytte namn.
 
När Mammut och jag skulle komma på namn till klubben så kom vi faktiskt på Saturn Protectors innan vi bestämde oss för Sun Chariots. Efter lite snack fram och tillbaka idag dock så började alla (jag, Dakke och Mammut) börja tycka att Saturn Protectors lät bättre. Plus så var det många andra saker runtom som skulle bli mycket lättare.
 
Så idag ändrades Sun Chariots till Saturn Protectors! Båda namnen är badass, dock tycker jag att Saturn Protectors är riktigt häftigt.. c8
 
 
Till bloggheadern har jag ett stooort projekt på g! Jag hoppas och tror att den bilden kan bli riktigt bra :D Självklart ska ni få se den när jag är klar!
 
#1 - Mammut

JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD TILL ATT FÅ SE RESULTATET! :D

Svar: HIHI
Rännan