Ränderna går aldrig ur

 
Har ni några vanor när det gäller SSO? En speciell vana som jag har är att jag alltid alltid sätter på Fraps samtidigt som jag loggar in på SSO xD Man vet aldrig när man kan behöva ta kort. Det kan vara på nåt roligt som händer i några sekunder, något i chatten som är viktigt eller bara för att ta lite bilder!
 
En annan vana är att jag alltid går in och kollar klubblistan vilka som är inne nästan direkt efter att jag loggat in. Fråga mig inte, jag vill väl kolla vilka som är inne haha xD
 
Detta är nog två av mina största vanor som jag gör nästan varje dag. Har ni några vanor? Konstiga som normala?
 
 
#1 - Veronika Dragonforce

Jag brukar som dig alltid starta fraps i samband med inloggningen sen är väl det första jag gör när jag kommer in att checka vänlistan om det finns någon trevlig sak inne x)

#2 - Ida Appleweb

Antagligen kolla klubb och vänlistan XD

#3 - Ellen Flowerhome

Första jag gör när jag loggar in är at kolla klubbchatt och vilka vänner som e inne x)

#4 - Dalma Suncake

Jag brukar scrolla på datormusen konstant i championat för att vara säker på att hästen inte saktar av, haha. xD Och så brukar jag alltid mata alla mina hästar inne i stallet förutom den jag ska rida, som jag hellre tar ut och matar på stallplan istället, av någon konstig anledning!

#5 - Naomi Diamondwood

Kollar chatten och klickar på vän för att se om någon jag t.ex brukar skypa med är online.

#6 - Inez Kakan Flowerforest

Jag brukar alltid sätta på Fraps innan jag loggar in, när jag deltar i champ scrollar jag alltid på datamusen och trycker alltid på W för att hästen inte ska sakta av, jag kollar alltid vän-listan och klubblistan, jag brukar alltid mata alla mina hästar inne i stallet förutom den jag ska rida som jag brukar mata i ett helt annat stall eller ute på stallplanen, av någon konstig anledning.