Min nya tävlingsoutfit!

 
Tro det eller ej, men så fort jag lämnade in en sak hos Harley idag så fick jag tröjan som jag suktat efter så länge!! Den svarta västen med röd tröja under :D Så nu kunde jag äntligen skapa min nya tävlingsoutfit!
 
 
 
Måste säga att den här röda färgen passar otroligt bra på Venus, skulle tro att klubboutfiten inte ser dålig ut på henne ;) Inspirationen till den här tävlingsoutfiten kommer ifrån goa Aloma Sunson! Tycker ni ska ta och besöka hans blogg :D
 
#1 - Naomi Diamondwood

Give me den dära skjortan D; Vad lämnade du in för att få deen? :cc

Svar: Nån av småsakerna, alltså Mobiltelefonerna, Statyetterna, Guldmynten och Action Figurera c: Minns inte vilken dock
Rännan

#2 - Inez Kakan Flowerforest

Hej Rännan!
Skulle bara be om ursäkt för det jag skriv som kommentar i det där musik inlägget (hehe).
BTW, awesome outfit!

#3 - Jossan

åh, så snygg! :3

#4 - Nikki

Super fin outfit! :) Du skulle inte vilja byta länkar?

Svar: Sure ^w^
Rännan