Kvällsbad

 
Jag bestämde mig för att låna en av Baronessans stora tunnor (eller vad man ska kalla det) med vin och fyllde den med vatten för att mina sälar skulle få bada lite :D
 
 
De är ju så fruktansvärt söta!
 
Redigeringstid: Ca 1,5 timme.
 
#1 - Agnes Shystar

Rännan kan jag inte jag låna din tunna som du låna av baronessan så kan vi dela på den så kan våra sälar bli bffs:D Haha sååå fin älskar bilden<3

#2 - Naomi Diamondwood

Du.är.så.bra.på.att.redigera!!!

#3 - Tuva Aunlake

Aww!! För någon vecka sedan så kommenterade jag på din blogg om en husdjurs funktion jag drömde om, och där bl.a så tänkte jag på en "mini pool" till sälarna, OMG det där skulle ju passa perfekt isf!! :DD

#4 - Tuva Sunlake

Oj, sorry, skulle stå Tuva Sunlake, INTE Tuva Aunlake :3

#5 - Daisy Macgirl

Är det ok om jag gör en liknande bild, fast jag ska inte lägga upp den på någon blogg eller så lovar