Isflaksgigant och söta sälsmåttisar

 
Det var inget dåligt isflak som hade flutit iland vid De Bortglömda Hedarnas kust xD
 
 
 
Det var lite kul att se färjan stå still där ute på vattnet haha xD
 
 
Varför kan inte våra husdjur sitta på axlarna sådär?! Vore det inte awesome att när vi steg av hästen kunde plocka ur våra husdjur och sätta dem på axlen? Och att vi kunde mata dem med mat? Typ mata hundarna med godis, katterna med godis och sälarna med fisk? Så kunde man springa runt med dem på axlen *w* Men om man ska rida måste man sätta ner dem i sadelväskan igen? :D Gud det skulle verkligen höja husdjursfunktionen!
 
 
 
Lite roligt med det här stora isflaket xD Dömma av SSO's text på Nyheterna så kommer det nog försvinna nästa vecka med sälarna. Eller har ni några andra teorier vad som kommer hända?
 
#1 - Esme Silverforce

...jag vill ha en papegoja att ha på axeln. För det vore ÅZUM

Svar: Det vore sjukt häftigt!
Rännan

#2 - Daisy Macgirl

Eller kanske en apa XD

#3 - Veronika Dragonforce

Haha jag sa till Tess att jag skulle leta efter isflaket för jag trodde det var mycket mindre.. jädrans vilken chock man fick när man såg det feta isflaket.. den som missar det vet jag inte vart dom har sin syn xD

Svar: HAHA jaa, de som INTE ser det måste vara blinda x')
Rännan

#4 - Inez Flowerforest

Jag vet inte hur många jag ska köpa, vill köpa alla men har inte råd XD De är så himla söta =D

#5 - Tuva Sunlake

Sjukt häftig idé!! Men då har jag också en tanke.. Mhihihhih.... Husdjuren som inte är i ryggsäcken eller sadelväskan, alltså i garderoben, får busa runt i stallet ist, en katt eller två kan ju sova på höloftet, en hund kanske springer runt, en annan kanske vilar på en av hästarnas rygg, en säl kanske har en liten söt minipool att simma runt i medans kaninen kanske sitter i stallflickans knä! Och katterna ska en typ kattmöbel? Ni vet som dom klättrar i, ja massa leksaker till dom små djuren x) + Att det borde komma en hage snart med vindskydd på sso så man kan ha typ 20 hästar hemma XD Gud, borde verkligen skaffa mig en sso blogg att skriva av mig på, inte kladda ner rännans kommentarer med det xD

Svar: Haha åh älskade den idén att resten av husdjuren gör massa andra saker i stallet så länge! :D Ja verkligen, du borde skaffa dig en blogg att skriva allting i! Om idéerna är såhär intressanta lär ju jag läsa! C;
Rännan