"Glöm inte, vem du är"

 
Den som kan lista ut referensen till rubriken ↑ är azum.
 
Nämen jag får påminna mig själv om att detta är en SSO-blogg, och måste därför blogga om detta. Visst har jag bloggat om annat ibland, men då kan det kännas som att jag glider liite för långt utanför min egna tillåtna kant. Jag tänkte jag skulle skriva om något som angår alla, oavsett man vill eller inte.
 
Outfits. Kläder måste karaktären ha, annars blir hon naken. (No shit Rännan). SSO skulle väl gå i taket om något sånt hände xD
För tillfället så finns det ett plagg som vi kan ta av oss, och det är vår huvudbonad. En negativ sak med denna funktion är dock att det är endast vi själva som kan se att huvudbonaden är borta. Jag skulle tycka det var mycket bättre om andra kunde se det också, tänk vilka bilder man skulle kunna ta!
 
Två andra plagg som jag tycker är värt att kunna ta bort är handskar och skor/stövlar. (Notera att jag INTE rider irl, jag har ingen erfarenhet att rida alls). Handskar mest för att det skulle vara lite trevligt att rida utan handskar och för att det ska se lite naturligt ut. Stövlar/skor för att det skulle vara jättekul! Tänk på sommaren när man springer i gräset med karaktären, vore det inte häftigt om man kunde ta av skorna så hon sprang barfota? :D
 
Jag hoppas verkligen att "ta av plagg"-funktionen kommer få en uppdatering den med C: För att spinna vidare på tråden om plagg och outfits, alla rider runt i någon typ av outfit. Oavsett om det är en (enligt mig) katastrof med färgbomber överallt och inget matchar eller en mer matchande outfit med endast 2 eller 3 färger. Det är en outfit, oavsett plagg i den.
 
Jag finner det ständigt svårt att komma på nya outfits. Oftast känner jag att det är lite "gammalt" att ta en outfit jag haft förut, varpå jag nästan jämt skapar nya istället. När jag väl lyckas skapa en outfit jag tycker om kan jag rida runt med den i flera veckor och inte tröttna! Då har jag tur.
Om jag har mindre tur så kommer jag på en riktigt snygg outfit som jag är jättenöjd med, bara för att nästan dag så får/hittar man (via arkeologin) ett plagg man länge velat ha (-host- mörkblå jackan) och skapar en outfit med den. Då hamnar jag i ett sånt läge, "Vilken outfit ska jag ha? Båda är jag lika nöjda med!". Och det gillar jag verkligen inte xD Jag tycker det är synd på snygga outfits att de blir 'bortkastade' så fort bara för att jag kom på en ny outfit kort därefter. Jag tror att den senaste veckan så har jag ridit runt i 3-4 olika outfits som jag är jättenöjd med, men som jag slänger in i garderoben för att göra plats åt en ny x)
 
 
Min arkeologi-outfit är en ibland dem. Jag vill rida runt i den men jag har andra jag vill rida runt i också xD Snacka om i-landsproblem... eller typical SSO-problem ;)
 
Jag har märkt att mina rubriker ibland inte matchar mina inlägg riktigt, men äh. Just den här tycker jag blev fancy och fångar förhoppningsvis lite uppmärksamhet. Hoppas ni inte blev besvikna av att läsa om outfits efter den rubriken bara xD
 
#1 - Melissa Silverforce

Easy, hör till och med hans mörka röst och hur han pausar vid kommatecknet. HAHAHA Nej vadå, inte stort disneyfreak XD My god vad jag vill se den nu. *-*

Svar: HAHA jag också XD inte alls inte alls ;) jaa visst blev man sugen! <3
Rännan

#2 - Minna

haha kaan det vara lejonkungen? x)
Jadå, lite disneyfreak här också.

#3 - Sofie Dolphinknight

Åh vilken fin blogg!
Här kommer jag stanna :)

Svar: Åh va roligt med en ny följare! Välkommen :D
Rännan

#4 - Kailey Mountainstorm

My god! Ett till Disneyfreak! I'm not alone xD