Yay :D

 
Äntligen level 50!
 
 
Som belöning köpte jag Patron för en månad, man kan säga att det är som Star Rider för ArcheAge C: Jag har faktiskt inte varit inne på SSO sen i onsdags då Venus blev level 15...inte ens loggat in lite snabbt för att kolla om stallhjälpen är kvar cx Nämen jag är helt inne i AA nu.

Jag är dessutom mycket medveten om att ni klickar er in hit för att läsa om SSO, men tyvärr blir det inte så mycket om man inte har lust :3 Dock ska jag försöka fixa ett "Gamla minnen"-inlägg till :D I alla fall det som är planerat. Tänkte även göra ett inlägg om alla mina mounts (djur som man rider) i ArcheAge om ni skulle vilja se det ^^
 
#1 - Sasha Silverroad

Jaaa! det skulle vara jättekul om du gjorde ett inlägg om det.

Btw,spelar AA jag med,men vet du vart jag kan köpa en åsna?

Svar: Du köper en åsna på Mirage Isle ^^ Kommer inte riktigt ihåg vad dem kostade om det var mellan 15-20 guld eller Gilda Stars :3
Rännan

#2 - Sasha Silverroad

haha,är fortförande en newbie,vilken ö ligger Mirage Isle på? xD

#3 - Sasha Silverroad

haha,är fortförande en newbie,vilken ö ligger Mirage Isle på? xD

Svar: Man måste gå igenom en portal för att komma till Mirage Isle c:
Rännan