Siffran har slagit över till 17

 
 
Det var väl trevligt att komma upp i level! Det känns som att det inte var så längesen alla red runt och som högst kunde man vara i level 13 x) Många frågar ofta "vilken är maxleveln?" Det finns ingen maxlevel eftersom vi fortsätter få XP och leveln ökar hela tiden. Däremot finns det ju en maxlevel för hästar - 15.
 
En sak jag inte riktigt begriper mig på är varför folk är så ivriga på att levla upp. När jag gjorde uppdragen hos Andy idag såg jag i chatt att någon skrev "åhh xp!! *-*" och lite senare var det någon som skrev "JAAAAA LEVEL 17!!!!!!!". Då känner jag liksom, "Vi gick bara upp en level, världens sjunde underverk hände inte direkt."
EDIT: Visst får man bli glad av att levla upp, jag tycker bara vissa människor blir lite överdrivet glada :)
 
Men en positiv sak med att levla upp är ju att vissa klädesplagg blir tillgängliga! Visserligen känner jag inte till några plagg i nuläget som kräver att man måste vara level 17 men det lär nog komma ^^
 
#1 - Greyground

Asså Gud hur gamal är du? Får man inte ens bli glad? Owo
Man knsk är stolt? Man spammar ju inte direkt! Du har stavat fel nu på flera ord, därför jag undrar ;)

Svar: Jag är 19 :) Klart man får bli glad men jag tycker man överdriver lite ibland. Och ja, jag vet att jag skriver lite fel då och då. När jag skriver snabbt utan att tänka efter kan det hända att en bokstav eller två hamnar fel eller blir utbytt :)
Rännan

#2 - Stephanie Diamondfall

Håller med om att folk överdriver lite. Idag fick jag en vänförfrågan och accepterade som vanligt. Skrev Hej i chatten som jag gör med alla nya vänner och jag fick detta som svar: OMG du är i lvl 17 OMG och du är vän med mig OMG <3 <3. Jag blev såklart glad men det blev lite överdrivet.

Svar: Jaa, det där lät minsann överdrivet xD
Rännan

#3 - Emma

Hej!
Kul att du har gått upp i level 17👍
Jah undrar om du har några blogg idéer som du vill delamed dig av? Kan du kommentera min blogg med dom i så fall så blir jag gätte glad!😊