"Kontrollera det"

 
"Jag vet att jag är den utvalda med alla mina märken, men jag kan fortfarande inte kontrollera allt..."
 
 
Jag är faktiskt väldigt nöjd med den här redigeringen! Även fast jag inte är sugen på att spela SSO betyder det inte att jag inte är sugen på att redigera! Jag måste säga att min ritplatta har gjort det så mycket enklare *-*
 
Redigeringstid: Ca 2 timmar totalt
 
#1 - Alice :P

Hej, jättefin redigering! Kanske lite sent men undrade om du skulle kunna göra typ en "let's play" med Archeage Cx det skulle va kul (;

Svar: Jag vet inte vad jag skulle filma isåfall. Min karaktär är färdiglevlad, det enda jag skulle kunna filma är andra smågrejer jag gör ifall jag skulle filma något :)
Rännan

#2 - Bea

Snygg redigering !! Bilden liknar väldigt mycket Zoe med alla märken, house of night bokserien tänker jag på då ;D Tänkte direkt på den bokserien när jag såg bilden och läste texten :)

Svar: Haha jaa jag har också läst dem böckerna! Först hade jag tänkt att hon bara skulle ha nåt märke i pannan men det blev hela kroppen x') Kom då och tänka på att hon blev som en fulländad vampyr om hon skulle varit i House of Night serien haha!
Rännan

#3 - Maja Cloudnight

Hej har alltid undrat hur folk gör när dem gör sånahära bilder liksom vad använder dem t.ex dator eller IPad) och vad för app och vilka hjälpmedel