I-landsproblem

 
Idag så deltog jag för första gången i uppdragen vid Crimson Rift!
 
 
 
Det är mäktigt när så många samtidigt rider fram över marken :D
 
Vid ett speciellt klockslag i spelet så öppnas en portal där väldigt starka fiender kommer ut. Det finns tre uppdrag i närheten som säger att om man dödar ett visst antal av tre olika starka fiender får man något som heter Honor Points i belöning. Totalt kan man får 500 Honor Points.
 
Vanligtvis skulle jag inte delta i något sånt här, men nu har jag blivit väldigt sugen på att skaffa något som man måste köpa för just Honor Points.
 
Bild tagen ifrån Google.
 
Kolla in denna snygga mount! *-* I'm in löve. Det krävs några steg för att skaffa denna mount - som även kallas Thunder Dash - och totalt så kostar det 50 000 Honor Points. Då kan ni själva räkna ut hur lång tid det kommer ta för mig att skaffa den... Ugh, so sad. Typical i-landsproblem haha x')
 
Vi får se om jag spelar ArcheAge så länge att jag hinner skaffa den tills dess, men man kan ju drömma för tillfället! c;
 
 
 
#1 - Nadia Skybridge

Mitt AA spel fungerar nt längre ;-; Det står typ att det blivit nåt fel när man startar, vet du kanske vad problemet är?

(Älskar också AA xD)

Svar: Näej, inget som jag känner igen tyvärr :/
Rännan