GDC

 
För en gångs skull så sprang jag GDC igår, vilket jag inte gjort på månader. Och jag måste säga att jag är förvånad över att det är lika många som deltar som det brukade göra.
 
 
 
Jag trodde det skulle vara färre som deltog, att fler känner som jag - börjar tappa lusten för SSO. Men nope, det var lika mycket som det brukar x) Dessutom hamnade jag i grupp 1 som jag inte gjort på jag vet inte hur länge.
 
 
 
Och kan ni gissa vilka som låg i täten? Fjordingarna.
Jag vet själv hur det är att rida mina, de känns otroligt smidiga och har hög bonus i styrka som hjälper till när man hoppar. När jag levlade dem fick jag personligt bästa på i stort sett alla loppen och slog ett tidigare rekord som jag kämpade för. Så om man är fokuserad och rider en fjording kan man få riktigt bra resultat på tävlingarna, och komma högt i topp på championat x)
 
#1 - Matilda Southtree

Visste inte att fjordingarna var bättre i tävlingar o.O Tack för tipset, kämpar för en champ-rosett sååå :P Tack <3

#2 - Melissa Silverforce

Klart det är mkt folk som kör champ. Även om vi som spelat två år tappar lusten så kommer det ju nya folk varje dag som spelar. :)