Frisyrproblem

 
Idag så bytte jag frisyr på Rännan! Eller ja, jag bytte färg lol.
 
 
Jag är brunett IRL och oavsett frisyr i spelet så hamnar jag alltid tillslut på den bruna färgen om jag haft någon annan för ett tag x) Just den här formen på håret är min favorit, så det är därför jag rider runt i den nu!
 
Jag bestämde mig också för att det kanske var dags för ett man-byte på Snow också. Han har i stort sett ridit runt i den långa manen enda sen manstylist-funktionen kom!
 
 
Knoppar kommer inte på tal, jag gillar verkligen inte knoppar på hästarna. De ser så... tomma ut på huvudet haha :( Dock vissa hästar, speciellt andalusierna, skulle jag kunna tänka mig i knoppar. Men då skulle jag vilja välja en annan svans! Jag hoppas vi kommer kunna välja man och svans separat i framtiden!
 
Åter till Snow. Den korta manen ser snyggare ut på honom på bild, men det visar sig att jag kan inte rida runt med honom i den frisyren. Många säger att ens häst blir som ny när den får en ny man, och det stämmer verkligen. Jag har testat på mina andra hästar och i många fall har jag blivit mer fäst vid dem när de fick ny man! Men i Snows fall, nej. Nej nej nej!
Han blev en som en annan häst, men fulare :c Därför bytte jag oerhört snabbt tillbaka till den långa manen.
 
 
I den ska han stanna och förbli ♥ Om det inte kommer nya frisyrer som han skulle passa i x')
 
#1 - Alicia Kittenforce

Jag vet att du la ut detta inlägg för länge sedan och att du även slutat blogga, men om du nu skulle se denna kommentar så vill jag bara säga att Snow är mycket vacker!Det är du också <3

Svar: Aw, kram på dig!
Rännan