Från SSO's Snapchat

 
 
En rulltrappa som åker neråt och sen kommer ett par ben. Ser ut som om det kan komma ifrån ett Köpcenter, kanske Jorvik City? Det är den största teorin som snurrar runt på instagram cx
 
Ska bli spännande vad SSO har planerat åt oss!
#1 - Bambi Deerheart

Jorvik City va även min första tanke x) HOPPAS om man säger så ;P

Svar: Vi får hoppas :D
Rännan

#2 - Cecilia Gladefield

Åh! Jag hoppas att det är Jorvik City som är på väg att öppnas! :DD Spännande!

#3 - Lovisa Westforest

Jag lade märke till att på ett av trappstegen (eller vad man nu säger :p) bakom benen så finns det en smiley. Undrar om det ska föreställa att något har "vandaliserat" med graffiti? Hursomhelst tyckte jag att det var en lite kul grej som man kanske inte märker ^^

#4 - Inez Kakan Flowerforest

(inte för att vara taskig)
Ja, det är den största tanken som snurrar runt bland SSO spelare pga de tittat i spelfilerna -.- Blir så trött och frustrerad på det. Visst de får göra det om de vill, men de behöver inte skriva de på tex sin blogg eller i chatten. Inte för att verka taskig.

Svar: Blir du arg för att de tittar i spelfilerna? Well det kommer alltid finnas personer som gör det, så det går inte att stoppa. Dessutom drog jag min slutsats utan att titta bland spelfilerna.
Rännan