Första shoppingrundan

 
Detta är det jag köpte! ^^
 
 
Jag vet att både Ding Dong-tröjan och den rosa västen fick man från uppdragen men jag la till dem ändå xD Gud som jag längtat efter ett silvrigt schabrak! *-* Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har gjort en outfit och behövt ett sådant.
 
Av det orangea jag köpte blev det en ny outfit :D
 
 
Jag älskar starka färger, eller ja, kanske inte starka färger men tvärtemot matt färg. Om ni kollar på bilden med sakerna jag köpte. Bilden med det silvriga schabraket, sadeln jag har där - den svarta färgen är väldigt matt i jämförelse med den svarta sadeln jag köpte där den svarta färgen är stark (eller hur man nu säger). Så om jag får lov att använda det uttrycket i det här inlägget, så föredrar jag starka färger istället för matta.
Och det var det starka tränset och sadeln som fångade min blick, de var så fina och hade en underbar guld-orange färg som jag bara var tvungen att skaffa :D Jag ska säga att det var svårt att hitta en topp som passande men GÅD jackan funkar finfint om jag får säga det själv!
 
#1 - Sally hawklord(snögubben)

Asså är det bara jag eller? Hela tiden när jag ska kolla byxorna så får jag Fatal-.-

Svar: Nope det funkar bra för mig :/
Rännan

#2 - Gurkan

Det stavas ändå inte endå, hur gamal är du? Owo

Svar: Det kanske jag ska fråga dig, det stavas "gammal" (:
Rännan

#3 - Gurkan

Jag är snabb i min skrivning, Du kan inte hur det stavas :)

Svar: Isf skyller vi på samma sak ;)
Rännan