En ny bugg?

 
En person la upp den här bilden på Facebook i en SSO grupp som finns för svenska spelare.
 
 
Verkar som att någon hittat på ett sätt att välja sitt namn? Jag citerar det Haley Rainstorm kommenterade på inlägget:
 
"Tror det är någon som trollar. För väääldigt länge sen så fanns det en bugg som gjorde att man kunde ''välja'' sitt namn själv om man skrev vissa specifika saker i chatten. Den togs bort men kanske är det nån som har hittat ett sätt att gå runt det..."
 
Jag minns den buggen, jag lärde mig använda den typ en liten period innan den försvann xD Det intressanta är hur någon gjort på bilden ovan :3 Det verkar som att det hände på server 3.
För övrigt tycker jag den är en häftig bugg, hur det än funkar x)
 
#1 - Crystal Rivercamp.♥

Jag är på server 3, och har sett liknande.
Har sett en karaktär som heter Justin Moorland, vilket är konstigt.
Håller utkik ;)

Svar: Gör så! Skulle va kul att se mer vilka karaktärer som "kommer till liv" ;) xD
Rännan

#2 - Holly

Hmm, Nice :DD

#3 - Melissa Silverforce

Garnok såg jag en karaktär som hette. Inget efternamn heller och det var inte i chatt, utan jag såg namnet över personens huvud. ^^

Svar: Garnok? HAHA va hätigt XD NPC-erna börjar ta över karaktärerna!
Rännan

#4 - Garnokslaktaren

Vilken SSO-sida var det du hittade det på?

Svar: Läs inlägget igen :) Det finns en grupp på Facebook för svenska SSO spelare, en person la upp bilden där.
Rännan

#5 - Inez Kakan Flowerforest

Suck, gillar inte folk som buggar namn XD

#6 - Garnokslaktaren

Jag läste ditt inlägg. "En grupp på Facebook" sa mig ingenting, så jag bestämde mig för att fråga om vilken grupp det rörde sig om. Det blev en fråga om "sida" i mitt inlägg eftersom att jag hade för mig att Facebook-grupper brukar ha undersidor man kan gå in på. Har aldrig använt Facebook själv så jag vet inte om det stämmer. :)

Svar: Gruppen heter "Starstable Sv". Vet inte riktigt vad du menar med undersidor dock, tror inte det finns något sånt för Facebook-grupper vad jag vet.
Rännan