#1 - Sally hawklord

Du kanske...

#2 - Snow

Hahah, du xD Izas outfit är rätt så ball

#3 - lanabanana

men asså ärligt tycker ni ser helt fabulösa ut båda två ;) borde börja klä mej sådär

Svar: HAHAHA måste se dig då!
Rännan

#4 - Lilly

Eftersom jag verkligen hatar de randiga shortsen så säger jag Iza. Men det var två riktigt gräsliga outfits 😱

#5 - Elvira Moonbaker

DUUUU :)

#6 - Ebba ponyheart

du tror jag, men de båda är riktigt fula

#7 - Nellie skyyard

Hahahah oj det kan nog vart du asså båda fula men iza var ganska söt iaf tröjan o byxorna;D

#8 - Lucy Goldwater

Hahaha izabella var nog fulast tror jag x) sry :'(

#9 - Lucy Goldwater

Hahaha izabella var nog fulast tror jag x) sry :'(

#10 - Julle

Haha du var nog fulast x) Du hade ju ingenting som matchade cx

Svar: När inget matchar vet man att man vinner fulhets-tävlingen ;D
Rännan

#11 - Agnes Shystar

haha om jag ska vara ärlig så tycker jag dig hihi så funny skulle vara coolt att se dig någon gång i sso:) bye bye mvh Agnes

#12 - Adalyn Pandalee

Jag tyckte DIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du var as rolig och ful HAHAHAH!!! DIG VAR DET TYCKTE JAG! :D

#13 - Adalyn Pandalee

Med dina byxor och mössan så jaa....Lite konstigt..Men du tror jag iaf :)

#14 - Ida Appleweb

Du är fulast, Izabella är snyggast B) xDDDD