Servers, servers everywhere

 
Som de flesta förmodligen märkt så verkar det gå att byta server nu! Vilka regler som gäller angående detta är lite otydligt. Jag har hört att man inte kan byta server om man är med i en klubb, vilket kan stämma för jag kan inte byta server. Sen har jag hört att man bara kan byta server om man är SR/Lifetime SR? Det är lite luddigt fortfarande.
 
Jag gick in på Facebook för att se om spelare från resten av SSO-världen har märkt av detta, och visst har dem! Det jag förundrades över var så mycket servrar som finns. Det är nästan sjukt! Jag har försökt lista alla som finns och vilka regioner de finns i, säg gärna till om jag missat någon! Notera att jag samlat all denna fakta genom att kolla på bilder som andra människor lagt upp.

North America:
- Night Star
- Wind Star
- Rasberry Valley
- Chocolate Cupcake
 
West Europe:
- Spring Star
- Pinapple Mountain
 
NA Spanish:
- Dark Star
 
French:
- Blueberry Mountain
- Diamond Island
 
East Europe:
- Pancake Mountain
- Grape Mountain
- Sunny Mountain
 
German:
- Autumn Star
- Chocolate Mountain
- Winter Star
 
Swedish:
- Air Star
- Marsmallow Cloud
 
Norweigan:
- Misty Valley
 
Detta är Gem Bellow's foto.
 
Och detta är Stacy Allons-y Mountainlee's foto.
 
Som exempel hur det ser ut :3 Själv vet jag inte ens hur det ser ut för de svenska servrarna för, som sagt, jag kan inte byta x) Och har inga planer på det heller!
 
#1 - Wirre Weris Drake

Enligt support så är det LT medlemmar som kan byta men ja.. jag vet inte ja, jag kan inte det. Jag vill inte byta men jag får inte ens upp alternativen :p

Svar: Ja, det har jag också hört :3 Jaså? Konstigt cx
Rännan

#2 - Lily Mclee

Jag försökte byta tillbaka till Air star servern (blev serverflyttad typ förra året) och det stod att det lyckades osv men verkar inte ha blivit flyttad.. Är inte lifetime men det borde väl stå att det inte lyckades isf, konstigt :)

#3 - Lily Mclee

Nu står det att det inte finns någon tillgänglig server att flytta till, så blev väl nåt fel antar jag!

Svar: Ja, måste det blivit!
Rännan

#4 - Sally hawklord

Du glömde peanapple Mountain * stav* vet inte hur ananas stavas på engelska...

#5 - Sally hawklord

Ja just det pineapple mountain hörs till West europe

Svar: Tack för tipset! Lägger till det i listan :D
Rännan

#6 - Bambi

Man behöver inte vara SR för att kunna flytta, flyttade en icke sr igår :)

Svar: Oh :3
Rännan