Raging on SSO

 
Idag laggade SSO nåt så in i helvete. Helt random bara sådär! Det brukar aldrig lagga :( På söndagar kan vårt internet bli extra segt av någon anledning som jag glömt, så förhoppningsvis är det bara det.. om det är något på min dator, kill me.
 
Det värsta med lagget är att vissa bokstäver skrivs inte ut i chatten när man skriver, och när man ska trycka på en ikon/NPC så måste man trycka 2-3 gånger, sjukt irriterande!
 
Så för att jag ska få fram en mening som är hel måste jag gå tillbaka flera gånger och skriva dit de bokstäver som försvinner i lagget ;_;
 
Ni ser själva..
 
Måtte SSO funka som vanligt imorgon! D:
 
#1 - Sally hawklord

Asså datan gick sönder idag -_-

#2 - Iza

JA DE VA LITE SVÅRT O FÖRSTÅ DEJ MEN HOPPAS DE LÖSER SIG<3

#3 - Hunden

Ränn, det där har oxå hänt mig skaru veta. Så du är nt ensam om det... Jag vet ej vad det kan bero på men visst det laggar fruktansvärt mkt när det händer!

Svar: Jaså? Jaa det är himla läskigt :(
Rännan