Felix Recenserar

 
Har ni sett Felix Recenserar? Om inte, varför?!
 
Kanske för att ni förmodligen inte hört talas om honom. Det hade inte jag heller tills en tjej som jag följer på Instagram (ja, SSO-instagram) tipsade om honom och nu är jag fast.
 
Felix Recenserar är en serie där en skånsk kille recenserar dåliga svenska filmer/filmer som blivit dubbade till svenska. Visserligen överdriver han lite ibland, men jag tycker det är sjukt kul xD
 
Mina favorit-recensioner med honom är de filmer från Dingo Pictures. Dingo Pictures är ett tyskt företag som verkligen kopierar Disney-klassiker som Pocahontas, Bambi och Ringaren i Notre Dame och gör en egen version av dessa filmer med en hemsk animation.
 
Jag kan verkligen inte tycka om Dingo Pictures då de kopierar Disney-filmer, därför är det himla kul att se när Felix sågar deras filmer x)
 
 Här har ni 3 av hans Dingo Pictures recensioner (han har även recenserat andra filmer såsom Rosa the Movie, Sanning eller Konsekvens och massor av andra ungdomsfilmer) :