Årets Halloween-outfit

 
 
Den är nästan komplett :D Väntar på utrustningen med... eftersom vi får fe-utrustning måste det komma till häxan med xD Och jag tycker häx-outfiten är finare än fe-outfiten c;
 
Gillar den lilla spindeln som sitter på tränset, så söt xD
 
#1 - Catherine Starside

Säg mig, från vilket spöke/hink fick du klänningen? Letat sjukt länge (eller okej kanske i några timmar) efter den! >-<

Svar: Kläderna till karaktären finns hos spökena, och utrustningen får man från hinkarna :3 Klänningen fick jag från spöket i Observatoriet!
Rännan

#2 - Stephanie Diamondfall

vart fick du häxsadeln och tränset? Jag har bara fått fe-saker och häx schabrak

Svar: Om du läser inlägget så står det att jag väntar på utrustningen fortfarande :) Sadeln och tränset är vanlig utrustning jag plockade från min garderob.
Rännan

#3 - Sally Bunnybrooke

Snyggt Rännan!