För fasen Nic

 
 
 
Är det BARA jag som får creepy vibbar här? xD Va fasen är det Nic har i kylskåpet? Vad är det som gör att det svävar? En indikation är att det blinkar rosa stjärnor runt kylskåpet - likadana stjärnor som runt Ydris. Så vi kan ju dra en slutsats om att kylskåpået - eller vad som än är i kylskåpet - är magiskt.
Har ni några teorier om detta fenomen?
 
#1 - Sabine Moonlight

Du vet väl att dagens gråa infotext av nic är om kylskåpet och dens historia XD

Svar: Jag vet, men det ändrar inte min åsikt om att kylskåpet är creepy c:
Rännan

#2 - Veronika Dragonforce

Jag har även sett att det ibland lyser starkt i blått/rosa.. fattar nada xD

Svar: Ja jag har också sett det! Fett konstigt xD
Rännan

#3 - Sabine Moonlight

Håller med. Men vi vet iaf mer om det. Men tycker dock att den verkar som ett husdjur. Den känns typ som ett husdjur.

#4 - Tuva Skyfall

Gick in i Dinodalen igår (har inte hunnit tidigare.. :C) så jag vet inte å mycket om historian. Men minns jag rätt var det väl likadana stjärnor när man skulle stänga sprickorna? Det kanske är något från Pandoria?

#5 - Snow

Pandora, sprickor -.- NOT ANYMORE PLZZZZ

#6 - Jasmine Snösten =D

kanske igor som är instängd? skulle nästan gissa på att NÅN är instängd mest troligt Igor tror jag c:

#7 - Crystal Rivercamp.♥

Fripp har ju också sånna så det skriker huvuduppdrag i min hjärna lite C: