En gammal vän..

 
Detta gjorde jag medan SSO's hemsida var nere :3
 
 
 
 
O.m.g. Det var så längesen jag spelade FeralHeart *-* Eftersom jag är en vargnörd och spelnörd så är dett spelet så awesome för mig. Det kanske inte är ett spel som SSO, utan mer ett rollspels-spel cx Jag totalnördade FH innan jag ens hittade SSO. Kanske borde börja spela igen, saknar att rollspela.. <3
 
EDIT: Vill ni att jag ska skriva lite om FeralHeart?
 
#1 - Jennifer Starrock

Åhh, vad är det för spel? :D

Svar: FeralHeart :3
Rännan

#2 - Inez Flowerforest

Kan du förklara hur spelet går till????
Jag ÄLSKAR VARGAR och skulle vilja börja spela det!!!!!
Du kan breva mig på SSO eller skriva i kommentaren, du gör som du vill men helst breva =)

Svar: Haha brevar dig då :)
Rännan

#3 - Jennifer Starrock

Jag vill också börja spela det, tihih.
Så vill också gärna veta hur man spelar det men det är inget tvång att berätta xD

#4 - Ida Appleweb

Ska kolla in så fort jag är hemma från semester :D

#5 - Snowy

JAG VILL OCKSÅ SPELA DET!!!!!! Dem har alltid varit offline när jag har kollat, så irriterande! Morr på dig som har det <3

#6 - Leah

Haha samma här, vargnörd o spelnörd ;)