#1 - Naomi Diamondwood

<3

Så bra ställe att ta och redigera bilder på :D

#2 - Ida Silverrock

Love it *-*

#3 - Wirre Weris Drake

Älskar den *-* Kom lagom till sommaren så man har ännu ett ställe att bada med hästarna. Jag har inte tänkt på det men jag skulle vilja ha ett ställe man kunde ha picknick där, men kanske finns? :)

#4 - Izabella Darknight

Älskar det *-*

#5 - Jennifer Starrock

Jag gillar den!
Tyvär är jag inte där så ofta. Men den är riktigt mysig!

#6 - Holly D

I love Fps new place *-* Because, man kan fota så fina bilder där o "bada" ;3

#7 - Viktoria Winterstone

Jag älskar stranden<3 Den är så mysig att ta ridturer/bada på:)

#8 - Ida Appleweb

När jag rider där känns det som om jag rider på en helt ny strand ;)

#9 - Adalyn Pandalee

Starden vad kul! Den är super duper rolig!