Utmaning Dag 5 - Mina tankar om huvudstoryn

 
Ja alltså, vart ska jag börja? Jag bara älskar huvudstoryn!
 
Den har spänningen, den har magin, den har en riktig story, den har ett fantastiskt innehåll och awesome dialog. Det enda negativa med den, är att fortsättningen släpps waaay för sällan. Sen en sak som jag önskar av hela mitt hjärta är att vi en dag kommer kunna använda våra krafter på samma sätt som Linda, Alex och Lisa gjort hittills - de skjuter ut sin respektive kraft genom händerna.
 
Jag har så många bilder ifrån de senaste uppdragen så det finns inte...
 
Även att vi kommer kunna använda dessa krafter utanför uppdragen, liksom när vi springer runt som vanligt! Ni som följt mig vet att jag snackat om att vi typ ska kunna hela varandra/våra hästar när vi använder Stjärnan inom oss (eftersom vi kan använda alla de fyra SSO-elementen) precis som Lisa. Om det skulle komma... jag kommer hoppa av glädje!
 
#1 - Melissa Silverforce

haha när jag sa det om hela till dig så sa du ju att du tyckte den var onödig... XD <3

Svar: Ofta? haha det minns inte jag x) <3
Rännan

#2 - Inez Flowerforest

Men till exempel när man kör champ, då kommer ju alla använda sina krafter på varandra =)