Klubbinfon

 
En väldigt bra funktion som vissa inte verkar känna till, är att i varje klubb så finns det en klubbinfo.
 
 
Först så måste man ju trycka upp sin klubb, på knappen ovanför.
 
 
Sen får man upp denna lilla ruta. Man väljer sedan att trycka på "klubbinfo"-fliken, så kommer detta fram. Självklart så är det bara klubbägaren som kan ändra texten, men man kan skriva många bra saker här som kan vara bra för de i klubben att veta/kunna!
 
Till exempel nästa eventet som ska ske, som jag skrivit på bilden. Fast det har jag lagt tid hela tiden nu x) Att vi har sommarlov kan vara bra för alla vargar att veta, för vissa slarvar med att läsa klubb bloggen.
 
Så en uppmaning till alla, inte bara min vargar utan ni andra som är med i en anna klubb, håll koll på klubbinfon! (Om du inte är en klubbägare förstås) Texten kan ändras till ett viktigt meddelande, eller när nästa event är på G :3
 
#1 - Hilda Masterheart

Såg dig idag! men frågade inte vän :( skulle ju gjort det kom jag på men sen var du borta :( stort fan av dig! <3

Svar: Jag har inte varit inne idag, så det kan inte varit jag x) Det var kanske Rebecca Bluebridge du såg :p
Rännan

#2 - Naomi Diamondwood

Min klubb har 0 medlemmar. Så svårt att hitta svenskar å engelska server :( Och jag som inte ens kan engelska :'( Känner 2 st i min serv som är svenska som jag inte känner irl xD