Jäkla bronsmedalj

 
Idag loggade jag in igen! Jag är fortfarande på Öland, kommer hem först på söndag c; och börjar jobba igen på måndag... blööö
 
Men jag loggade in, checkade brev, gjorde skattjakt, pratade med vargar i klubbchatt och sprang faktiskt ponnychamp. Jag har en oskriven regel att jag måste samla på alla medaljer ifrån alla champ.
 
Medaljerna ligger faktiskt i den ordningen som champen kom! MLC kom först, sen GDC osv :D
 
Som ni ser så har jag alla medaljer, utom en ynka liten bronsmedajl ifrån ponnychampet. Jag har fortfarande inte tagit den haha xD Så som ni kan gissa gick det inte bättre när jag körde idag, kom på andra plats cx men jag fortsätter kämpa för bronset, och det är ju inte så att jag måste skynda mig för att PC kommer försvinna! ;)
 
Sparar ni på era medaljer eller säljer ni dem?
 
#1 - Anonym

Varför ska det försvinna?

Svar: Det ska inte försvinna xD
Rännan

#2 - Inez Flowerforest

Har aldrig fått en enda ynka medalj =(

#3 - Ida Appleweb

Sparar ^^ Alla medaljer jag har, har min häst Selo (Roselove) sammlat inn >;D Han var pro på din tid ^^

#4 - Naomi Diamondwood

Jag sparar... *Host* *Host* Om jag skulle vinna en medalj *Host*

#5 - Naomi Diamondwood

Jag sparar... *Host* *Host* Om jag skulle vinna en medalj *Host*