Indianoutfit

 
Som ni säkert gissat så kommer min nästa video innehålla två indianflickor -hint hint, scrolla ner lite på sidan-. Några av er undrade vart vi skaffat alla kläder, så tänkte berätta det nu :D
 
Den blicken though...
 
Hatten kommer ifrån Trädgårdsuppdragen i Vingården. Linnet är köpt i Silvergladebyn, någon av shoparna vid fontänen har jag för mig. Jeansen i Silvergladebyn likaså, shopen vid Notarien. Mel har i det här läget bättre handskar än mig. Ni vet handskarna man får/fick ifrån midsommar-skattjakten? Hon fick ett par med perfekt brun-orange nyans (hon har på sig dem på bilden), men jag har inte dem så fick ta ett par ljusbruna istället, också köpta i Silvergladebyn cx
 
Stövlarna är köpta i Jarlaheim, skoshopen vid torget. Det hade varit optimalt och allra bäst om det hade funnits orangea strandskor (skorna man kan köpa på FP stranden), för indianer gick ju runt i typ sandaler x3 Tränset till hästarna är köpta i Moorland för 670 JS, kommer ihåg priset för det var väldigt billigt xD
 
Guud va bra det skulle va om SSO kunde lägga till fjädrar som dekoration till huvudet och/eller svansen på hästen *-* Men, här har ni outfiten i alla fall :D
 
#1 - Naomi Diamondwood

Vilken fin outfit! :)

Svar: Tack! Tog bort dina andra kommentarer som råkade komma x)
Rännan

#2 - Ida Appleweb

Spam :/ Men skitfin outfitt :D

#3 - Wirre Weris Drake

Tjusiga brudar! Ja fjädrar skulle ju vara en fin detalj, eller att man kunde måla sina hästar ;) hihi

#4 - Ebba ponyheart

När du säger ''ni vet dem som man fick'' alla får inte samma saker. Så alla har inte dem. :)

Svar: Jag vet, men majoriteten får. Och OM det är någon som inte fått ändå så kan man ju bara be snällt så lägger jag upp en bild på vantarna ;)
Rännan