Byebye Sverige

 
Imorgon (lördag) 06.05 går planet till Kreta. Kan inte vänta *-* Är borta i en vecka, så under den tiden får ni leva på tidsinställda inlägg! ;) Jag svarar på kommentarer när jag kommer hem :3
 
Om ni ser mig online däremot, så är det underbara Mel som är inne och tar hand om mitt konto! Hon är så snäll och sa att hon kunde ta hand om mina hästar och dessutom göra ryktes-uppdragen hos Sunfield (som jag dessutom ligger efter med) Tack honey <3 :*
 
Önskar man kunde se en så här fin solnedgång ifrån nån strand så man slapp bugga sig upp i himlen xD
 
Med dem orden tackar jag för mig, och vi ses om en vecka! :D
 
#1 - Naomi Diamondwood

Trevlig resa! :)

Alla buggar sig dit ;) Hur gör man? :c

Svar: Spring in i Urträdet ;)
Rännan

#2 - avery

ja, hur buggar man sig dit? haha