Fullt upp

 
Nu börjar skolan komma igång igen med läxor och sånt, och det tar upp mer utav fritiden man har ;-; Och så ska man dessutom fixa sommarjobb nu. Jaa nu, redan. När det är typ ett halvår kvar till sommaren. Så nu måste jag fixa med deeet, och idag så gjorde jag klart det sista på bloggen, vilket gjorde att runt 20.00-tiden var jag klar och kunde äntligen gå in en sväng på SSO. Jag levlade bara upp Brisingr till level 2,5, jag skulle verkligen inte hinna mer.
Plus att klubben måste hållas aktiv, LWO är redan en hyfsat oaktiv klubb med bara 1-2 event i veckan för att många inte har tid att gå in på SSO och för att man inte ska behöva stressa in till event varenda dag. Men trots denna liten mängd event måste jag ändå kämpa >< Jag får se hur stressad jag blir över allt det här.
 
 
#1 - Melissa Silverforce

Ta hand om dig bara söt, det är viktigares varenda klubb i världen :* <3

Svar: <3 <3 <3
Rännan

#2 - Melissa Silverforce

Viktigare än * autokorrekt ><