Äntligen!!

 
Nu är jag äntligen klar! :D
 
(Högerklicka på bilden och välj "Visa bild" så syns den bättre!)
 
Jag måste säga att jag är nöjd :D Efter ca 5 timmars arbete (inte i sträck då) blev min Hobbit-redigering klar :') Renen ska föreställa en hjort xD Alla smådjuren är egengjorda förresten, alltså att jag har målat dem själv utan att titta på någon bild eller så :3 Räven var dock svårast hahah. (Ryttaren i bakgrunden ska föreställa en vakt till prinsessan som håller koll på avstånd)
 
Vad tycker ni? :D
 
#1 - Melissa Silverforce

va fan! hur ritar man? :( HAHAHAHA
den är jättefin, verkligen!! <3 <3

Svar: HAHA det du c; tack boo <3
Rännan

#2 - Haley Sunbear

Gud. Haha räven var ju lätt sötast av djuren, tyckte du lyckades bra fast den va så svår :D Sjukt snyggt! Vill också kunna rita haha (har ritplatta men kan knappt rita lol xD)

Svar: Haha tack Hal :D <3
Rännan

#3 - Sally Bunnybrooke

ÅH, jättesnyggt Rännan! :DD Bra jobbat!

Svar: Tack Salsa! c8 <3
Rännan

#4 - Lus

Åh vad du är duktig!! Superfint! :D <3

Svar: Taack :D <3
Rännan

#5 - Nikki Westlake

Jääättefint Rännan! :D Guud så duktig du är! c8

Svar: Danke Nik <3
Rännan

#6 - Lilly

Vilken härlig bild, nu får du skriva en saga med ;)

Svar: Haha ojdå xD <3
Rännan

#7 - Emmy Whalestar

OwO För min del finns det inga ord för att beskriva hur fin den är <3

Svar: Haha aw <3
Rännan

#8 - MaddePadde ♥

Hjäälp, blev nyss kär i bilden *-* Och du har gjort djuren själv?! Imponerad till hösta grad ;o <3

Svar: Japp :D Haha aw sötis <3
Rännan

#9 - Emma

Vilken mysig bild rännan :D
Jättefin :D Du är så duktig <3

Svar: Tack Emmis c': <3
Rännan

#10 - Adriana Starlake (Adde c:)

Känner inte till NÅGON, som redigerar så bra! Verkligen den finaste redigering jag sett :D

önskar jag kunde redigera så bra HAHA :P