2 notiser

 
Igår innan jag skulle logga in noterade jag två saker när jag bläddrade i Star Stable-guiden.
 
 
1. Tjejer och killar? Tror att SSO gjort en liten miss där eftersom vi inte kan skapa kill-karaktärer. Eller så kanske det är utanför spelets räckvidd, alltså att det kommer tjejer och killar till andra delar av Jorvik (ön är ju faktiskt väldigt stor) men vi kan inte spela som dem utan de är NPC's.
 
 
2. En pegasus på bilden c8 Eller egentligen, (om mina Starshine Legacy minnen inte sviker mig) så är det Annes häst Concorde :D På ett kort i SSL syntes Concorde med vingar :3 Men tänk vad häftigt, utifall vi kan rida 'pegasusser' (det lät fel i plural, det kanske heter samma som på engelska, 'pegasi'? Att det blir, en pegasus, flera pegasi) i SSO någon gång i framtiden? 8D
 
#1 - Melissa Silverforce

haha jag tolkar det bara som att det är killar som också kommer och skapar karaktär och spelar. x)

Svar: Haha aa, kanske cx
Rännan