Global-chatten

 
Jag är verkligen sjukt glad över förändringarna som gjorts för Global-chatten!
 
 
Det är så skönt att man bara kan prata i Global i Fiskebyn, Jarlaheim, Silvergladebyn och Fort Pinta nu! Jag hoppas att spammen kan minska, samt bråken och allt det här. För bråken och det var ju typ huvudorsaken att SSO ändrade på Global-chatten nu. Jag tycker det är skönt att den inte blinkar 24/7 längre, utan är mörk blå som grupp fliken som visar att man inte kan prata i den chatten för tillfället c;
Säg chatten har ju också ändrats! Jag har dock inte hunnit testa det än, men vad jag har sett så har det blivit väldigt mycket längre som man kan prata i den nu :3
 
Jag är i alla fall mycket positiv till gårdagens ändring av chatten! Både Säg och Global. Vad är era åsikter?
 
#1 - Calimbi

LÖVE IT! :D

Svar: c8
Rännan

#2 - tiffany bluewood

ja blev jätteglad att läsa att man bara kan skriva o se allt som skrivs i de stora städerna, då ja aldrig hänger på de ställena så e ja extra glad, o de har varit så skönt sen igår att inte behöva se den dumma rutan blinka hela tiden, så ett stort + från mig på uppdateringen :D

Svar: :D
Rännan