DEN ÄR FÄRDIG!

 
Oboy oboy oboy vad jag har längtat efter den här dagen :D Äntligen är den klar! 8D
För att bara bestå utav redigerade bilder tycker jag ändå att jag lyckats rätt bra med den! ^-^
 
 
 
Glöm inte att titta i HD, det ser mycket bättre ut!
 
Vad tycker ni om den? :D
 
 
#1 - Lilly

Wow så himla bra. Jättefin, drömmer mig bort....

Svar: Tack Lilly! :D
Rännan

#2 - Melissa Silverforce

Världens duktigaste fru!
Är så stolt över dig babe <3 <3

Svar: Taack älskling :') <3 <3
Rännan

#3 - Juliette Stardawn

Holy shit vad bra den vart! Riktigt duktig är du! :D

Svar: Tack så mycket Juliette! 8D
Rännan

#4 - Salsa Bunnybrooke

DU ÄR SÅ DUKTIG! ♥♥♥

Svar: TACK FINASTE ♥
Rännan

#5 - tiffany bluewood

grymt bra gjort :D

Svar: Tack Tess c8
Rännan

#6 - Emmy Whalestar

Super bra Rännan!!! OwO Videon var jättebra!!! Verkligen snyggt!

Svar: Tack Emmy ^w^
Rännan

#7 - Emmy Whalestar

Super bra Rännan!!! OwO Videon var jättebra!!! Verkligen snyggt!

#8 - Diana Flowerpie

SUPER! Jag tycker verkligen att du redigerar mycket finare än vissa andra här. De gör håret exempelvis alldeles för långt och fluffigt. Men du gjorde det perfekt!

Svar: Aw, tack så mkt Diana! :3
Rännan

#9 - Lovisa Shortforest

Jättebra gjord! :D

Svar: Tack Lovisa :D
Rännan

#10 - Ava Turtlenight

Jätte fin! Alltså den är jätte bra! :D

Svar: Taack ^^
Rännan

#11 - Manda

Åhh får rysningar!
Så himla bra gjort :D duktiga du!
Och med Takida blev det ännu bättre <3<3

Svar: Tack Manda :') <3 <3
Rännan

#12 - Anonym

Den var jätte bra och Fint redigerat!!!!

Svar: Tack ^^
Rännan

#13 - Josfine Moonfall

OMFG SUPER BRA JU!!!

Svar: Tack 8D
Rännan

#14 - Ida Silverrock

OMG! Den bästa film jag har sett 8D

Svar: Tack ^-^
Rännan

#15 - Dextra Applesmith

WOW!!!!!!! DU ÄR FANTASTISK PÅ ATT GÖRA VIDEOS OCH REDIGERA!!!!!!! :DDDD