Besviken

 
Jag är faktiskt väldigt besviken på den här uppdateringen.
Jag menar, vi har inte fått huvudstory-uppdrag på över ett halvår. Förut fick vi det en gång i månaden där SSO beskrev det som "det lilla extra att se fram emot varje månad" eller något i den stilen.
 
Jag är en sån person som älskar fantasy, action och äventyr. Huvudstoryn bjuder på alla dem tre ingresienserna! Men för att orka fortsätta spela det här spelet så måste spelaren "bli matad" med dessa ingredienser då och då, för att hålla spelgnistan uppe.
 
Vi har inte blivit matade på mer än 6 månader. Tro fan (ursäkta uttrycket) att vissa börjar tröttna på att spela och slutar. Speciellt vi som spelat i två år eller mer.
 
Åtminstone EN gång kunde vi fått huvudstory-uppdrag på dessa 6 månader, men nope. Lite fler hästar kan vi få så de får in mer pengar när vi köper SC.
 
Uft. Om det inte vore för underbara klubben skulle jag nog tagit SSO paus vid det här laget. Men men, de har mycket att göra och jobbar massa. Det förstår jag, men endå! Lite huvuduppdrag kunde vi fått :(
 
Jaja, jag ska göra dagens uppdrag. Men inte direkt.
 
#1 - Jenny Skydawn

Jag tror att dom jobbar på lite längre huvuduppdrag än vad vi brukar. Men jag håller med, så lång tid borde det inte ta! :)

#2 - Lilly

Näe vi vill ha huvuduppdrag nu! Jag är inte det minsta intresserad av smådjuren...