Beredd

 
Vi vet inte vem som kommer ge oss uppdraget imorgon.. kan det vara Herman? Elisabeth? Rent av Starshine? I vilket fall som helst så har jag placerat mig så jag är redo till allt c8
 
 
I mitten av korsningen utanför Jorvikstallet! Nära till Herman, nära till transporten (om det nu är Starshine kan jag ta transport till Goldspurs gård eheh inte alls lat), nära till färja så jag kan åka till Fort Pinta och sen rida (lär nog ta transport) om vi ska till Elisabeth :D
 
Självklart ska jag sitta på Snow! Han är ju den häst som varit med mig genom alla farligheter och äventyr vi gjort <3 Plus, så är han ju trots allt min Soulrider-häst ^w^
 
Vi kanske inte kommer få uppdragen av någon av dessa som jag nämnt ovan, men i vilket fall..
 
BRING IT ON SSO, jag är nu beredd 8D
 
#1 - Wirre Weris Drake

Jag gissar på att vi får starta hos Alex, bara en ren gissning x)

#2 - Wirre Weris Drake

Eller Linda kanske? Henne har dom ju flyttat på?

Svar: Ja vi får se vem det blir 8D
Rännan

#3 - Calimbi

haha! va söt du är x) Såå spännande O.o

#4 - Inez Flowerforest

Vilket uppdrag måste man gjort för att få transporten till Goldspurs?

#5 - Ida Silverrock

Du e rolig du x) <3

#6 - Zelda Mistbell

Haha, bra där. Starshine blev det :)