Redigering till Emmis!

 
Varsegod Emma :D Här är din redigerade bild som du önskade C;
Jag visste verkligen inte vad jag skulle redigera, eftersom du inte ville ha något speciellt x) Så detta fick det bli! Hoppas du gillar den ^^
 
 
Klänningen muppade upp sig... aja c'x Är riktigt nöjd med Southgirls's hovskägg dock :D
 
Tid: Ca 1 timme
 
#1 - Emma

WOOOOOOOOOOW :'O TACKTACKTACKTACKTACKTACKTACK!!! Sååå fiiint <3 Var det jobbigt? :S Kändes jobbigt att be dig om det! Jag kan göra något för dig om du vill i gentjänst :3

Svar: HAHA, det va inte alls jobbigt! Tvärtom! Bara roligt att redigera något annat än sin egna gubbe ;D <3
Rännan

#2 - Emma

Du får mer än gärna göra flera på mig *-* Tex med west ÅÅåh min west <3 *-* Du är så duktig!!

Svar: Haha ^^ <3
Rännan

#3 - Ella Riverfall

Jag började tänka på Vintergatan när jag såg bilden