Let's follow the ström

 
Haha jag bara älskar svengelska, om någon börjar prata det med mig älskar jag den lool <3
Nämen, till ämnet.
Människan är ett flockdjur, så är det bara. Och om någon gör en sak, så gör alla de andra det också. Det är våra instikter helt enkelt! Så nu ska jag följa the ström, och säga följande; ni väljer rubriken!
Säg det jag ska skriva om här på bloggen! Det kan vara om outfits, mina tankar/åsikter om alla möjliga ämnen på SSO. Ja, bara mala påå :3
 
Arkivbild.
 
 
 
#1 - Haley Sunbear

INLÄGG OM MIG
Vilka klubbar har du varit med i/vad tyckte du om dem, vilken klubb har varit bäst (FM räknas ej in i detta hahah)
Om du skulle få Moonis, vad skulle mel göra (förväntar mig en intervju)

Sen ska du få dessa saker till vettiga inlägg, lycka till :'D

#2 - Emma

Gör ett skvaller-inlägg om var Mist och West tog vägen en dag när de försvann :P

Svar: Haha jag var inte ens med, hur ska jag kunna göra ett inlägg om det då? xD
Rännan

#3 - Emma

hahahahahha XD Det har inte hänt än :P
Du får leka papparazzi och hitta på något ;D

Svar: Meh xDD
Rännan

#4 - Emma

Mist och snow är väl närapå identiska? :P ställ snow intill någon westhäst och hitta på något XD eller så gör du det med några andra hästar eller människor XD Jag vet inte XD

Svar: Haha aa okey CX
Rännan