Min tunga! ;_;

 
Tycker du det är lätt att säga "sex laxar i en laxask"?
 
Testa då denna, jag hittade den på internet xD
 
"Tre häxor tittar på tre Swatchklockor. Vilken häxa tittar på vilken Swatchklocka?"
Och nu på engelska...
"Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch watch?"
 
Det är sjuuukt svårt att säga högt! Min tunga vrider sig typ xDD
 
#1 - Zoe Deerdawn

Gud du skulle hört mig när jag försökte... RIKTIG TUNGVRICKARE DEDÄR

Svar: HAHA, hade velat höra ;D
Rännan

#2 - Zoe Deerdawn

Nej det hade du inte velat <3 <3

Svar: Haha <3
Rännan

#3 - Emma Lightfall

Kan ej säga "sex laxar i en laxask" XD
Men det var lätt att säga "Tre häxor tittar på tre Swatchklockor. Vilken häxa tittar på vilken Swatchklocka?" osså tkr jag "Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch watch?" är lite krånglig men skrattar åt att jag ej kan den bra! xD

Svar: Haha, jag skrev det på svenska för att man skulle förstå vad det på engelska betydde. Men då kan jag skryta att jag kan säga det väldigt bra jag också ;D
Rännan