Nya stenar??

 
Jag tror, och har en mycket stark känsla av att dessa stenar lades till i förra uppdateringen, men fick först syn på dem nu under min levling med Helge!
 
 
För jag menar... LOOK. Det börjar enligt min åsikt se färdigt ut! Åhh, tänk att få rida på dessa stigar, och inte ha en aning om vart man är påväg.. 8D
 
För att vara ärlig, så hoppas jag på att man måste göra quest som level 14 för att komma in i Södra Jorvik. Det gör det mer rättvisst för oss. Jag menar, vi har spelat längst, och väntat längst ;)
 
Det är ju samma med GÅD, bara de i level 13 kommer in dit :3
 
#1 - Mel

ja.. det ser nya ut :o
tänk.... om man måste vaa lvl 15 för att få komma in i jorvik. då... kommer jag sova över som en tok D:

Svar: HAHAHAH, aww jaa Dx veckopengen kmr spenderas på övernattning xD
Renee Bluebridge