Dag-Otto ♥

 
Detta är ett icke SSO-relaterat inlägg, om du inte vill läsa så får du scrolla förbi.
Är det någon här som vet vem Dag-Otto är? ;D Om ni gör det, AZUM. Om inte, då har ni missat något.
 
I Falkenberg som ligger i typ Halland på västkusten, finns det en utomhusteater som heter "Vallarnas Friluftsteater". Varje sommar spelar dem teater där nere inför tusentals människor c:
 
2001 skapade dem en buskis som heter Snålvatten & Jäkelskap. Det var den första teatern hos dem som figuren Dag-Otto var med i :D Och jag tycker han är så himla rolig! Jag tror fan han är min favorit på Vallarna xD
 
Dag-Otto är en brevbärare hos, som han själv säger "kungliga svenska postve'ket". Han är en sån karaktär som är lite dum, inte hänger med riktigt, och på toppen av det hela så kan han inte uttala bokstaven "R". Vilket gör honom så himla skön ♥
 
Här nedanför följer lite klipp från olika teatrar som spelats nere i Vallarna med Dag-Otto :D Titta och njut <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dock så saknar jag massor med skämt, allting är ju inte upplagt på YouTube. Men han är bara bäst ahah <3
 
Nils-Erik - "Varför står det bara om folk som är döda?"
Dag-Otto - "Kan ju inte göra tvärtom."
Nils-Erik - "Vadå menar du?"
Dag-Otto - "Jag menar ju att det blir en väldigt tjock tidning, om dem varje dag skulle skriva om alla som levde"
 
Ahahahhaha <3 <3
 
#1 - Esmeralda Silverforce

Nejmen Dag-Otto ♥

Svar: Hihi jaa :3
Renee Bluebridge