Vad gör jag här?

 
Haha men hej på er xD Det var längesen!
 
Av någon anledning bestämde jag mig för att logga in på min gamla blogg för att kolla hur läget står till, och blir helt paff. På torsdag (den 10 Mars, om man räknar bort inlägget här under) så har bloggen stått död i 1 år. Ändock så tittar typ 20 pers in här varje dag?! Dedication much? Haha!
 
Så mycket har hänt på ett år...  jag har gått med i en fantastisk klubb (Walking Eagles, jaja det gjorde jag för ett halvår sen men ändå), jag har nu en av de största YouTube-kanalerna inom SSO's community och i höstas började jag på högskolan :D
 
Ibland saknar jag att blogga, för jag älskar att skriva. Visste ni att jag skriver en bok på Wattpad, vid namn Drapia? Jag har börjat på en efterföljare (Drapia - Jakten) men inte haft tid till att skriva kapitel 2 på den ens :(
Högskolan tar trots allt upp så mycket tid, och det gör mina videos också ska jag erkänna.
 
Gör jag comeback i bloggvärlden nu tänker ni. Hm, alltså det är en svår fråga. Det är det här dilemmat med att jag älskar att skriva, men vad ska man skriva om? Jag vet knappt vart jag ens skulle börja. Ibland får jag "infall" där jag verkligen vill skriva av mig, men det skulle bli en alldeles för stor text för Instagram (där jag är jätteaktiv) och ett YouTube klipp känns inte riktigt rätt för det.
Då är ju en blogg perfekt, men det känns lite lamt att skriva ett långt diskussionsinlägg och sen inte skriva nåt på flera veckor för man inte har något att skriva om?
 
Ahh, the struggles.
 
Jag har också ibland funderat på att starta en weebly blogg där jag skriver på engelska så mina internationella fans kan hänga med i mina tankar, men som med denna blogg så har det aldrig blivit av x)
 
Aja, jag får se om suget ökar efter att blogga. Just nu är jag bara inne lite för att lägga till mer händelser i inlägget "Min SSO-historia" :D Älskar att gå in och läsa där ibland för att påminnas om hur mycket jag varit med om!
 
Ni som fortfarande tittar in här, vad skulle ni säga om jag gjorde comeback till bloggvärlden?
 
#1 - Alanis Moonstorm

Alltså, jag kom ju in nu för att din blogg fortfarande ligger på min Bloglovin'. Så för mig gör det inget om du bara skulle uppdatera en gång per år, jag skulle fortfarande kunna se det. Skaffa en följ mig med bloglovin' knapp och säg åt alla dina läsare att skaffa bloglovin så kan du blogga hur sällan du vill utan att känna någon press. ♥

#2 - Luna Friendstreet

Skulle vara så kul om då skulle blogga igen! Hade absolut tyckt att ett långt skriva-av-sig-inlägg någon gång ibland hade varit jättetrevligt!

#3 - Naomi Diamondwood

Första gången på typ ett tag jag tittar in här.
Men skulle vara jättekul om du gjorde comeback! Fangirlade din blogg tidigare liksoooom (':

#4 - Linnea Wolfbaker

Hörru, Renee!

Visste du att du är med på SSO's hemsida i deras galleri? Leta upp en disco-bild där igalleriet. "Renee Bluebridge", klart och tydligt.

#5 - Ankan B.

Det skulle vara jättekul om du började blogga igen! Och jag tycker att du borde skapa en internationell blogg på engelska, med Weebly. Så att fler kan ta del av din härliga inlägg. :D Så ja, det vore en bra idé om du gjorde så. ;)
Med vänlig hälsning, Ankan B.