Ett litet tittut, I guess?

 
Tjoflöjt där ute.
 
Nej, jag är inte tillbaka i bloggvärlden x) Jag tänkte bara kika in och förtydliga att jag har slutat blogga, inte spela SSO. Även fast det kanske låter lite som det i mitt förra inlägg.
 
Har mött några stycken som blivit förvånade över att jag var inne och spelade när jag egentligen bara lagt av med bloggandet :3 Så ni kan fortfarande se mig online, fast spelar typ... bara en gång i veckan. Det blir allt mindre. Men jaja, jag kom hit för att säga en sak och mer ska jag inte babbla.
(Är förvånad över att det fortfarande är många som kollar in här!)
 
Bild för utfyllnad.  ↓
 
 
#1 - Nadine Duskwater

Kolla gärna min blogg med nya inlägg varje dag jag hjälper till med frågor och svar, ni får gärna önska om nya inlägg det betyder mycket för att kunna uppfylla era önskningar!
starstablebloggnadine.bloggo.nu

#2 - Jennifer Masterrock

Nej vill inte att du ska sluta blogga. :/

#3 - Vera

Kommer inte nästa del av EOE ut då):