En självklar tröja

 
Jag uppdaterade min orangea outfit igår!
 
 
Jag trodde seriöst inte att den här rutiga tröjan hade den rätta färgen för outfiten. När jag kollade på den på databasen verkade den vara mycket mörkare än vad den egentligen är. Men jag kollade in den på gallerian igår och såg hur ljus den var. Den kostade bara 27 SC så jag köpte den och rusade ut till Venus för att kolla hur det såg ut med hela outfiten och bingo! Såg mycket bättre ut än med GÅD jackan :D
 
#1 - "Rosen"

Heeey tjejen! :)
Jag satt o googlade på riddar outfit (funderar på att sy en nämligen till min kommande sjtärna o av någon anledning kom jag till din blogg haha)
Vill typ säga att jag inte saknar tiden med SSO men att det är en väldigt fin del av mitt liv o att jag tycker det är synd att jag halkade av på sidan ^^
Hoppas allt är bra med dig! Hälsa gärna de som minns mig om nu du gör det vill säga XP
Söthäst du har i SSO nu :D
Kram! :)

Svar: Åh men Rosen klart jag minns dig! Lyckat att du kom in på min blogg haha x') Jag känner själv att jag börjar halka bort ifrån SSO, som du säger så har det varit en väldigt härlig del av mitt liv också :D Jag har dig på Facebook så lite har jag hänger jag med i irl-livet C; kram på dig <3
Rännan