Mining-paradiset

 
För att tjäna ihop guld hyfsat fort brukar jag hugga i stenar i en gruva för att få Raw Stone som jag sedan säljer.
 
 
Ni ser det jag ringat in, det är en sten för sig som man hugger i. Kolla sen på hela bilden så många det är, och inga andra spelare! Jag får allt för mig själv, det är rena paradiset när man är ute och hugger haha *-*
 
#1 - Nadia Skybridge, Nadiiz på AA xD

Hej! Har sett att du är på samma server som jag, kan vi kanske ses på AA nån gång..? :D

Svar: Sure! Vad heter du? ^^
Rännan

#2 - Sasha Silverroad

Hej! du,vet du hur man fixar en segelbåt,vet att man kan köpa den på Mirage Isle,men hur använder man den sen?

hehe,är en liten newbie xD
Btw, jag är på samma server som du,så... skulle vi kanske kunna spela AA någon gång...?
(heter Niiiloj

Svar: Om du håller musen ovanför designen som du köpte på Mirage Isle ser du vad för material du måste använda för att bygga båten (och även bryggan som du ska bygga båten på). För själva båten krävs 1 Lumber Pack (trä), 1 Iron Pack (järn) och 1 Fabric Pack (tyg) :) Själva bryggan minns jag inte vad det var med det kan du kolla på designen c: Visst kan vi det ^^
Rännan

#3 - Sasha Silverroad

Gud vad kul! :D

du kan bara säga till när du har tid<3
breva på sso eller något xD