AA video

 
Nu har jag gjort min första ArcheAge video :D Återigen så fick jag inspiration när jag hörde låten och red runt i spelet x') Den blev rätt kort men är nöjd med den ändå!
 
 
 
Notera att jag har laddat upp den här videon på mitt andra YouTube-konto, det som inte är mitt SSO-konto.
 
 
#1 - Alice Cx

Superbra video!! En fråga bara cx hur går man?

Svar: Jag minns inte vilken knapp det är, men man kan ställa in det själv! Om du går in på Options -> Key Settings (tror jag det heter) sen Functionality eller nåt, då ska du få fram en lista med vilka knappar du ska trycka på för att göra olika saker. Under "Walk/Run" väljer du vilken knapp du ska trycka på och trycker sen på "Apply" längst ner ^^
Rännan

#2 - Annabelle Wolfhand

Nu vill jag verkligen ha AA men min dator pallar inte det tyvärr x3

#3 - Frida mountainstone

Hej! Jag har AA och är i nuläget i lvl 16. Jag är en firran men vill jättegärna ha en hjort, men när jag försöker ta mig över vattnet dör jag alltid halvägs. Hur tog du dig över? Om du gjorde det med båt måste jag bara fråga, måste man vara en betalande medlem för att bygga båt? :3

Svar: Vad dör du av? För om du är en firran men ska köpa en hjort kommer du vara i fiendeland vilket gör att alla spelare där kan döda dig (: Själv har jag aldrig spelat som firran utan bara elf eller nuian som båda är på Nuia kontinenten. I ett tidigt uppdrag så brukar man få en roddbåt som du kan använda om du verkligen vill komma över. Men jag råder dig att ta med nån kompis i hög level eller vänta tills du själv är hög level innan du skaffar en hjort för chansen är stor att bli dödad om man ger sig över till fiendelandet c:
Rännan

#4 - Frida mountainstone

I vilket uppdrag får man en roddbåt? xD

Svar: Minns inte exakt :)
Rännan